Zaradi zagotavljanja kakovosti izvedbe induktivnega vodenja, kar ima za posledico nemoteno delovanje in določitev maksimalne hitrosti viličarja na zanki, smo se že pred leti odločili, da bomo izvedbo prevzeli sami in ne več preko zunanjih izvajalcev, ki se ukvarjajo z gradbeništvom. Ugotovili smo namreč, da se v gradbeništvu tovrstna dela opravljajo bolj grobo in s tem ne zagotavljajo točnosti, ki je zelo zaželena, če ne skoraj nujno potrebna.
Od točnosti je namreč odvisno:
- nemoteno delovanje viličarja,
- hitrost viličarja,
- trajnejša rešitev – brez popravljanja (sprva neravnine in kasneje odstopanje polnila ter poškodba žice).
Zagotavljanje kakovosti razreza vključuje uporabo natančnih merilnih inštrumentov ter tehnik za preverjanje dimenzij in toleranc razrezanih delov. Reža, ki zagotavlja maksimalni učinek magnetnega polja, mora biti enakomerno globoka (globina med 9 mm in 11 mm) ter v čim boljši ravnini.
Seveda je končno delovanje viličarja odvisno tudi od samega tlaka in njegovih neravnin. Zato je pomembno, da se že pri samem projektiranju skladišča zagotovi pravilna izvedba. Nekaj več o samih tlakih si lahko preberete na spletni povezavi.
Pri razrezu tlakov uporabljamo talni rezalnik Husqvarna FS400LV z nekaterimi predelavami, ki omogočajo večjo natančnost in manjšo proizvodnjo dima. Slednje je pomembno, saj je dosedanja praksa takšna, da se razrez izvaja, ko so regali že postavljeni.
Pred vlaganjem žice v kanal se ta predhodno spere, očisti in impregnira s posebnim premazom, ki zagotavlja boljši oprijem polnila. Ne glede na dolžino kanalov se vloži žica iz enega kosa, brez »štukanja«. Nato se ta fiksira in kasneje zapre s polnilom.
PREIZKUS IN DOLOČANJE NAČINA VOŽNJE VILIČARJA
Po končani izvedbi samega vodenja viličarja na magnetnem polju se ta pripelje na preizkus. Glede na ravnino tlakov in dolžino hodnikov se določi maksimalna hitrost vožnje. Zaradi različnih tež viličarjev in hitrosti se izračunajo in praktično preizkusijo zavorne poti. Ta podatek potrebujemo, da določimo mesta, ki viličarju samodejno vklapljajo zaviranje/pospeševanje vožnje, oziroma viličar ustavijo. V praksi se to izvede na način, da se naredijo izvrtine v tleh hodnikov, vanje vložijo magnete in zaprejo s polnilom.
Postavitev je lahko različna glede na znamko viličarjev, vendar navadno ti omogočajo prilagajanje – premik stikal na letvi. Ti magneti vklapljajo/izklapljajo elektromagnetna stikala montirana na viličarju, ki dajo vozni elektroniki potrebne podatke. Ker je letev z elektromagnetnimi stikali na viličarju montirana zelo nizko, je za pravilno delovanje potrebno zagotavljati čiste poti.
Standard je, da se nekaj metrov pred izhodom iz hodnika viličar upočasni in se pri samem izhodu ustavi. Tako viličar opomni uporabnika, da preveri, ali je izhod prost, in nato ponovno spelje. V primeru stene na koncu hodnika se viličar ustavi in omogoča le vožnjo vzvratno.
Nekaj večjih referenc, kjer smo izdelali induktivno vodenje:
- centralno skladišče Lesnina Slovenska vas
- skladišče Boxmark
- skladišče Rosenbauer
- skladišče Odelo PE Črešnjevci
- skladišče Iskra Mehnizmi – Brnik
- skladišče Iskra Mehanizmi – Lipnica
- skladišče Turna – Šoštanj
- skladišče Turvac – Šoštanj
- skladišče RAM – Ljubljana